STI Edge 2011, rigg (uppdaterad 251108)

Hej!

[Uppdaterar inlägget, hade smugit in en felbild, och gör lite justeringar…)

Jag gör en intressekoll då jag ska försöka koncentrera mitt skytte till lite färre divisioner, och jag kan något motvilligt tänka mig att släppa den här…

Jag har en STI Edge i 9x19 (tillverkad 2018) som gått någonstans 5-10k skott i mina händer (endast minor, vet inte om tidigare ägare skjutit annat). Har en slide catch med tumhylla monterad, samt original. Sitter en #11 rekylfjäder i som är ny (inte mer än ett par hundra smäll).
Fyra originalmagasin (18-19) med DAA-botten och ett Atlas longstick-magasin (28-29?).
Toolless guide rod.
Vinyl/fuskläderväska.
Maglula uplula
Finns även lite småpryttlar i reservdelsväg, som rekylfjäder, bladfjäder, extra trycke, etc.

Har även en DAA lynx-rigg med ratchet-fäste (i skrivande stund lite felmöblerad då jag byggt om andra riggar, men helt komplett…) och DAA alpha-x hölster och magnetisk insert till 2011, samt fem XiP-magasinshållare (verkar bara saknas en djupplatta av de fem man får i reserv), varav en med magnet.
[Uppdaterar bilden med rätt hölster på bältet, men såg nu när jag lade upp bilden att inserten inte sitter i… orkar inte fixa ny bild.]

Finns även en optikplatta från EGW för Vortex när jag lekte lite i Open (EGW LPA SIGHT MOUNT FOR VORTEX VIPER/VENOM FITS 1911 BLACK - Brownells Sverige)
[uppdaterat, trodde det var Toni system först]

Kittet finns i Stockholm.

Vet inte i skrivande stund hur pistolen ska skickas, eftersom Postmord slutat skicka vapen…

Riggen borde inte kosta mer än 200:- att skicka.

Jag tänker mig följande;
16 000 för pistolen
4 000 för riggen

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Hej
Kan du tänka dej att sälja riggen separat?

Av bekvämlighet skulle jag ju givetvis hellre sälja det som ett paket, så det rätta svaret på din fråga - om än inte till så stor hjälp - är “nja” :wink:

Förstår det.
Hör av mej om några veckor å ser om situationen har förändrats!

Hej
Frågade för 2 veckor sedan om du sålde riggen vid sidan om.
Du har inte ändrat dej? Eller sålt den?
Häls
Janne

Hej!

Nej, det är inte sålt. Men en klubbkamrat har uttryckt ett intresse för hela paketet, så jag ska koordinera med honom så att han får klämma o känna på grejerna i alla fall. Inte helt klar med när han och jag kan sammanstråla om det, dock. Allt skytte verkar ju gå i lite ide just nu, men jag vill inte dra ut på ärendet i onödan.

Jag är intresserad av pistolen och magasin men inte riggen om du vill sälja den Janne!

Om jag säljer pistolen till en person och riggen till en annan gör mig ju egentligen ingen skillnad…

I så fall tänker jag mig 16k för pistolen och 4k för riggen.

Låter helt klart intressant! Vilken del av Stockholm finns pistolen?

Södra sidan. Jag hänger normalt på hacksjöbanan, men inom länet är ju inget större problem att ordna.

Kan du tänka dej 4000 för rigg och frakt? Skall till Gbg
Janne

Ja, det kan jag baka ihop. Skulle du ha 2011-inserten, förresten?

Hej
Kompisen hade redan köpt så måste tacka nej, tyvärr