Hej!
[Uppdaterar inlägget, hade smugit in en felbild, och gör lite justeringar…)
Jag gör en intressekoll då jag ska försöka koncentrera mitt skytte till lite färre divisioner, och jag kan något motvilligt tänka mig att släppa den här…
Jag har en STI Edge i 9x19 (tillverkad 2018) som gått någonstans 5-10k skott i mina händer (endast minor, vet inte om tidigare ägare skjutit annat). Har en slide catch med tumhylla monterad, samt original. Sitter en #11 rekylfjäder i som är ny (inte mer än ett par hundra smäll).
Fyra originalmagasin (18-19) med DAA-botten och ett Atlas longstick-magasin (28-29?).
Toolless guide rod.
Vinyl/fuskläderväska.
Maglula uplula
Finns även lite småpryttlar i reservdelsväg, som rekylfjäder, bladfjäder, extra trycke, etc.
Har även en DAA lynx-rigg med ratchet-fäste (i skrivande stund lite felmöblerad då jag byggt om andra riggar, men helt komplett…) och DAA alpha-x hölster och magnetisk insert till 2011, samt fem XiP-magasinshållare (verkar bara saknas en djupplatta av de fem man får i reserv), varav en med magnet.
[Uppdaterar bilden med rätt hölster på bältet, men såg nu när jag lade upp bilden att inserten inte sitter i… orkar inte fixa ny bild.]
Finns även en optikplatta från EGW för Vortex när jag lekte lite i Open (EGW LPA SIGHT MOUNT FOR VORTEX VIPER/VENOM FITS 1911 BLACK - Brownells Sverige)
[uppdaterat, trodde det var Toni system först]
Kittet finns i Stockholm.
Vet inte i skrivande stund hur pistolen ska skickas, eftersom Postmord slutat skicka vapen…
Riggen borde inte kosta mer än 200:- att skicka.
Jag tänker mig följande;
16 000 för pistolen
4 000 för riggen
Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.