Letar fortf
Söker fortfarande
Det ligger 11st 22lr pistoler på blocket, 4st på pistolskytteförbundets säljsida!
…och jag får massor av träffar på nätet när jag söker på “pistol 22lr säljes” 
Letar du nån annanstans, eller kollar du bara här? 
Tittar lite överallt, visste dock inte om att det fanns annonser på Pistolskytteförbundets hemsida får kolla på det 
Snacka med folket på din klubb, brukar finns många som går i säljtankar men inte kommit till skott (pun intended) ännu, ibland så säjer klubbarna oxå gamla vapen, fråga vetja!
Tack för tipset!
Söker fortfarande 22a, Hämmerli Unique, Walther, Feinwerkbau, det mesta av intresse helst med anatomisk kolv 
Du måste nog tänka om. Under tiden du sökt har det iaf kommit 10 AW93 till salu.
Kan inte förvänta dig en AW93 för under 20’, nyare från 25’ och uppåt.
Vill du ha billigare så köper du äldre modeller, finns i mängd lokalt och via blocket och här.
Jag har ingen brådska att köpa pistol. Vill kunna åka och kolla på pistolen innan jag köper den, vill inte ha något skickat. Vill inte köra 4 timmar för att titta på en pistol, därför söker jag främst lokalt. Hittar jag inget tills nästa vår så blir det nog ett ny köp istället.
Men du skriver i din initiala annons att “du kan åka längre för rätt pistol” men nu vill du inte “köra 4h” och därför söker du mest lokalt?
Tror ärligen att det skrämmer bort en del när man är otydlig på det här viset, speciellt när det är lite säljarens marknad.
Bara en åsikt i all välmening! 
Hej
Jag har en unique des 69u
Har ägt den i ca 10 år funkar perfekt, har massa reservdelar till och 2 trä kolvar 2 magasin.
Säljer den för 5000 kr.
Hör av dig ifall det kan vara intressant, jag bor i Göteborg.
Mvh
Thomas
Jag har en Hämmerli SP20 RRS som jag just ska lägga upp här. Finns på Blocket också. Norrtälje men jag kan fundera på om jag i så fall kan bjuda på frakten men optimalt är ju att testa vapnet. Du bör heller inte ha för stora händer. Kanske max herr 9 eller så får du byta kolv.
Jönköping
Ska test skjuta en pistol på söndag i göteborg 
Admin får gärna ta bort inlägg då jag hittat pistol nu 
Men vad blev det då? 
Unique des 69 u 
Nice! Grattis! 
Hej! Är Linköping för långt? Har en AW93 som inte är använd så mycket pga mina skador.