Säljer 22lr lådor

Hej

Klantade mig lite så jag fick fel plast så det dröjer lite till. Men tänkte fråga om det är nån annan rolig färg som önskas?

Mvh Johan

Spelar ingen större roll😀 bra med lite kontrast bara så inte mässing eller bly😀

1 gillning

Nej men andra kalibrar efterfrågas fortfarande, kom :smile:

Skoj

Är inte riktigt hemma med det. Lite lathet och lite tidsbrist. Men jag jobbar på en 9mm låda

Köper garanterat en när det kommer :+1:

1 gillning

Har 2 lådor klar. Kan skicka början av veckan

20200216_172712

Hej

Tog tag i 9mm lådan nu i helgen. Så en prototyp är på g .
Funkar den så går det beställa både 9 och 357 lådor i närtid .

Mvh Johan

Hojta till när de är beställningsbara!

Tyckte 22an var bra så jag är intresserad av en 9mm när de finns!

Va skoj! Ja jag har snart en 9 mm och 357 färdig. Måsta bara testa om den funkar.

Mvh Johan

Jalla, Jalla! :slight_smile:

Vill köpa 2 st för .22 och en för 9mm när du har fått ihop det.
Så hojta till när det går att beställa och pris på det.

Håller på med en 9mm låda nu. Kommer nog bli klar under veckan. 22 lådor har jag några stycken klar. Kan lägga lägga undan 2st tills 9mm är färdig om du vill?

Mvh Johan

Hej,
Nice,
Gör gärna det så tar vi allt på en gång
//Fredde

Har en låda för 9or snart klar och kan skickas till Helgen . Har gjort några varianter och inte riktigt blivit nöjd. Men har nu en slutgiltig version som jag är nöjd med. Ser nästan ut som på bilden. Har gjort lite små ändringar. Priset kommer ligga på 240 för stora och 140 kr stycket för små plus frakt

Mvh

20200311_122547

Är ruskigt nöjd med min 22-låda, bra jobbat! :grin:

Tack Vad glad jag blir att du tycker om dom. Många som tjatat på mig om 9mm lådor så det är på tillverkning nu😀 .

Mvh Johan

Invigde 22-lådan i helgen, funkade utmärkt! :slight_smile: Köper gärna en för 9mm så fort det finns en!

1 gillning

Kul att höra.:+1::+1::grinning: Kan nog få fram en 9mm låda till tisdag…ser nästan ut som denna men med gult lock
20200311_122547

Swishar direkt när du meddelar att lådan är redo att skickas! :slight_smile:

1 gillning