Revolver S&W 27-2, 357 magnum, Pris 10.000:-

En revolver i nyskick!
En ovanlig modell med 5 tums pipa.
Finns i STHLM området.
Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Köper den gärna. Har skickat PM.

Med vänlig hälsning,/Örjan

Hej Örjan
Jag återkommer till dig inom kort.
Mvh
Anders

Hej Örjan,
Så ledsen att behöva berätta för dig att jag kan inte skicka revolvern till dig. Mina vapen togs ifrån mig vid en oaviserad poliskontroll, för i mitt vapenskåp fanns det större mängder ammunition i kalibrar som jag inte hade vapenlicens på, så jag åkte på att bli dömd för vapenbrott och fick böter på 28.000:- samt att alla mina licenser är indragna.
Jag har pratat med polisen, och du kan själv läsa det svar jag fick bifogat.
fet text

Hej Örjan,

Jag ber dig så mycket om ursäkt för att det blev så här tokigt med leveransen. I min enfald så trodde jag att polisen kunde hjälpa mig med att skicka revolvern till dig på ett säkert sätt. Men inte , in i det sista ska dom jävlas. Jag är så gammal och har haft vapen ända sedan 1987. På den tiden så fick du köpa vlken ammunition du ville oavsett om du hade vapen eller inte. Så när min far gick bort för några år sedan så tog jag över ett av hans vapen, och dom andra sålde jag. Tyvärr fick jag med mig all den ammunition i en mängd kalibrar som blev kvar. Så när polisen kom och såg all den gamla ammunitionen som jag ärvt så blev dom t.o.m. hotfulla och undrade om jag hade mer vapen gömda någon annanstans. Sen att jag berättade precis som det var, brydde dom sig föga om. Utan jag blev dömd för vapenbrott, med böter och indragna licenser som följd.

Jag har inte den blekaste aning varför dom helt plötsligt dök upp!!??

Men är du fortfarande intresserad?

Jag lovar att jag ska göra allt för att affären ska gå smidigt som möjligt, och jag kan gå ner någon tusenlapp också!!

Med Vänliga Hälsningar

Anders