Manurhin MR38 Match DA nyskick (SÅLD/BYTT/EJ AKTUELL)

Säljer min Manurhin MR38 Match DA som är i nyskick. Revolvern har följt med till skjutbanan 3-4 gånger sedan inköp för 9 månader sedan. Så nu finns chansen att köpa en av världens bästa revolvrar utan väntetid från fabriken. Jag fick vänta ca 3-4 månader på leverans.

Inköpt ny av mig februari 2021.
Skjutit max 300 skott.
Alla originaltillbehör finns kvar och följer med.
Följer med en gummikolv från Trausch.
Samt 180st skott (145st Fiocchi och 35st Geco).
Nypris hos Sportec 31500kr.
Nypris för revolver, kolv från Trausch och ammo ca 32800kr.

Mitt pris 26500kr.
Eventuella byten kan vara av intresse. Då endast vapen :slight_smile:
Revolvern finns i Borlänge. Skickas helst inte.

Skriv gärna i tråden om du skickar ett PM.

Jag får felmeddelande när jag försöker lägga upp bilder.

Så jag la upp tre bilder på en extern hemsida:

Hejsan jag vill först säga att din revolver är jättefin du blir nog av med den fort, men jag undrar lite var hittade gummi kolven från Trausch, jag har försökt hitta en så ett bra tag nu eller du kanske rent av vill sälja den men förstår om du inte vill det Med vänlig hälsning, Bengan

Tack så mycket!

Jag köpte Trausch-kolven härifrån: MR73 Trausch greb.

Jag behåller den i paketet jag har till salu nu. Och om jag behåller revolvern så behåller jag kolven också. Den är väldigt bekväm :slight_smile:

Men beställ från Hunters House! Det gick smidigt :slight_smile:

Ok tack ska du ha för informationen! Ska gå in och kolla där Med vänlig hälsning, Bengan

Uppdatering:

Eventuella byten kan vara av intresse.

Hej på dig
Får jag fråga dig varför du vill sälja den
Mvh Olaf

När jag la ut annonsen så var det pga pengabehov. Behovet finns inte kvar längre men tanken på att sälja den har vuxit sig fast. Så antingen så säljer jag den eller om det kommer in något intressant bytesförslag så kanske jag byter den. I annat fall så behåller jag den och är nöjd över att ha en du dunder-revolver :slight_smile:

Jag har hört att dom är superbra det var några jag pratade med som hadde testad en MR38
Jag har en Sig Sauer ifrån september 2020
en X line X5 Super Match 9mm den har gott ca 1000 skott
Nypris på Sportec 38300 idag; kanske något för dig?

Eventuellt skulle det bytet kunna vara intressant. Vi kan väl fortsätta diskussionen via mail. Jag skickar min mailadress till dig via PM.