Hej,
Måste bara fråga när du beställde den ?Jag beställde i Juni och har fortfarande inte fått min
I januari någon gång.
Köp en KMR Cuda istället. Du får PPC-sikte som är fint till att ställa om mellan precision och duell. Fantastiskt trycke.
Jag sköt med min idag och var inte så besvärad av det långa släpet som från början. Men KMR är fantastiskt mycket bättre, och bara tretton tusen dyrare. Den kommer säkert att hålla värdet mycket bättre också.
Jag pratade med en butiksägare som inte kunde rekommendera att låta en smed fixa trycket, det är för stor risk.
Funderade också på en shadow 2 target, men slog till slut till på en KMR cuda istället. Säger bara vilken pistol det är, grymt trycke och precision rakt igenom. Kan skarpt rekommendera den 
Jag är sugen på en sådan också. Men funderar på om den känns allt för gammal tung och klumpig? Det finns ju orca också som är samma pistol i 5 tums pipa om jag förstår saken rätt. Kan det vara något att satsa på?
KMR har dessutom rödpunktsfästen. Det saknar ju CZ target. Tillbehör Rödpunktsikte - Sportshooter
Om man nu är intresserad av annat än nationellt…
Enligt annan tråd kommer det att bli möjligt…
https://skytteforum.com/t/nya-a-vapenklasser-i-shb-2026/46351/6
Har en 6 tums target gick knappt o skjuta med det trycket ringde o fråga om man kan reklamera den så dåligt va det men ja skicka den till Ola vapensmed o fick ett perfekt tryck dåligt på en pang som dom har talat så gött om
säkert like ojämna som S2 blev, dom första som kom va riktigt bra mot dom som kom sen, polarens va det som 3 olika steg i avtrycket, min va släpig,
men om man plockar ur searen och polerar den och bryter kanten på upphaket lite samt byter hane så blir det som natt och dag,
targeten har väl cometition hanen standard, så borde vara va att lägga lite tid på searen,
nu har jag sålt min, men frun har kvar sin S2,a, den är inte riktigt lika mkt fixad som min va, men hennes får man väga in försiktigt i nationellt och är riktigt krispigt och bra.
jag har testat både shadow 2 och TS2 orange , ts ombyggd av sportec för nationellt och inte direkt imponerad, och dom ska ju va lite fixade och enligt mig otroligt överprisade ,
så att skicka den till tex Ola, vad skulle risken va med det? ev köpa en ny sear eller hane om han skulle sabba nått, men då skulle troligen han stå för det gan förstört, så förstår inte va det skulle va för risk med dä, hade gjort det direkt om jag inte kunnat fixa det själv
Super! Tack!
KMR har dessutom mycket trevligare väska, KMR w – 02 cuda | Shadow - Weapons and hunting equipment store
Hej har en.Carnik mete sfx pro 9mm inköpt 2024 kan det vara nåt Mvh Bent
Jag passar.