Smith & Wesson 1911 Doug Koenig .38 Super - SÅLD

Pistolen är ett precisionsvapen specialutvecklat av världsmästarskytten Doug Koenig i kalibern .38 Super tillverkad av Smith & Wesson Performance Center. En enda vapensmed sätter ihop och trimmar vapnet i USA på fabriken. Jag har haft vapnet uteslutande i vapenskåpet men måste tyvärr sälja det nu. Kostade ny cirka 27 000 SEK. I priset ingår ett passande Galco skinnhölster från Texas. Pistolen levereras med en aluminiumlåda, 2 st magasin och 2 st extra fjädrar (en starkare och en svagare än den som sitter i). Pistolen har kompletterats med fiberkorn och skeletontrigger utöver standard. Originaltrigger medföljer. Ställbart sikte. Extra kolvplattor i aluminium medföljer utöver original i Micarta. Rostfritt stål.
Finns i Uppsala.

Kan också sälja min ammunition vid affär (cirka 1 000 st .38 Super +P fabriksammunition Magtech och Winchester) för 3 900 SEK.

Märke: Smith and Wesson
Modell: 1911 Doug Koenig .38 Super
Inköpt: December 2010
Antal ägare: En före mig
Skick: Som nyskick, obetydligt använt, jag har skjutit <900 skott
Pris: 15 500 SEK

Vapnet kräver licens.
Vi överenskommer om fraktsätt.
Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicensnummer.

1 gillning

Du har PM.

Sänker priset till 12 000 SEK. Passa på och gör ett fyndköp, då jag behöver få iväg vapnet!

Jag tar den. Pm skickat, är dock osäker på om det fungerade så skicka du ett till mig om du inte fått något.

Har skickat meddelande till dig. I det finns uppgifter för att nå mig.

Ansökan inlämnad av köpare

Vapnet sålt