Ta bort! ej aktuellt

Letar Morini cm22 eller Pardini sp22, ev en Walther SSP, Benneli MP90 nyare modell eller en Feinwerkbau Aw93. Detta till en rimlig peng och bra begagnat skick. Ju mindre skjuten desto bättre för mig. Licens jobbas det på klart i höst. Bara tillämpning kvar och intyget. Har guldmärke och kort sedan innan. Men haft uppehåll. Bor i Småland. Så gärna i närheten så man kan hämta. Max 25 mil från Växjö.

Inte aktuellt mer men kunde inte ta bort!

Ingen som har nått?

Sportec har några intressanta inne, bland annat en AW93 och två Morini. Vet dock inte hur långt det blir till Åkarp för dig. Annars kör Walter Borg sin auktion i början av november. Men det är ju i Stockholm.

På Sportec kan du provskjuta. Men du måste boka tid innan besök (även för att titta på vapen).

1 gillning

Hej. Har en benelli som är köpt för två år sedan ca som knappt är skjuten med. Gått max 500 skott och är i ny skick. Jag bor inom nämnda gränsen😉

Hej återkom med info på modell och storlek och pris direkt till mig på pm. Var du bor mm. Gärna bild.

Koffe: Har du sålt den? Annars skicka uppgifter till mig…

Har en Morini CM 22 M till salu för 16000 kr
Finns i Skåne

Har en Morini CM22M RF för 15ksek, finns i Stockholm.

Har en fin morini cm 22 inte mycket använd med en helt ny kolv r är en l vart väldigt försiktig och alltid noga med rengöring.
Låda verktyg mm följer med samt en hembygd kolv
Finns i närheten av Uddevalla
Skriv pm om de är något du funderar på mvh billy





Vad har du tänkt dig för den? Och mer bestämt ålder och modell!

kan du visa andra sidan av kolven!

/Stefan