Tack för de fina orden!
Tyvärr... mini tavlorna kommer vara med framöver!
Jag tycker dem är roliga och kan skapa utmaning även på kortare håll
Sitter och läser igenom de preliminära resultaten från helgen
En Divisions vinst i Classic känns riktigt trevlig! Jag kände att allt flöt på i mitt skytte och planering.
Återigen fick vår kock kritik!!!!
För god mat... Något om jävla kock!
För mycket mat... Det var en buffé - skyttarna tog själva hur mycket de ville ha
Marcus Molin sa det nog bäst: Aldrig att jag skjuter main match i Kristianstad, då orkar man ju inte röra sig efter lunchen!
Jag hörde dock att kocken själv inte varit riktigt nöjd... Taco buffe var för enkelt... tja.. förra årets revben och 2010 års helstekt kotlettrad var kanske aningen lyxigare MEN inget ont om en god buffé!
Vi får se vad han hittar på till nästa år!!!
Matchen flöt på bra.
Vi hade inga DQ, vilket alltid är trevligt! Kanske är det en hjälp att vi kan ha 90graders medföljande pekvinklar på nästan alla skjutplatserna och på de vi inte kan det har vi möjlighet att vinkla stationerna så att man inte skall peka ut sig, utan att verkligen försöka!
Jag hade inte jättemycket att göra som MD och RM - vilket jag kan tacka ett mycket bra gäng för!
Mina 2 CRO:s. Bull o Bullseye
och teamet av RO:s. 14 RO och en RO elev som jobbade på 7 stationer!
Kanske det kan tyckas mycket, "bara" för en Lv 2:a... men hellre en RO "för mycket" än tvärtom!
och att stå som ensam RO till mer än 60skyttar är inte bra och vi hade 80 på matchen!!
Att kunna byta av då och då är oerhört skönt och behövligt.
Den värmebölja vi hade idag gjorde att jag ännu mer känner att det var helt rätt planerat!
Jag är mycket tacksam att där finns skyttar som vill ta sig tiden och åka runt och hjälpa till på andra matcher!
Tyvärr är det för många som glömmer att en match inte bara sätts ihop så där i en handvändning... man måste ha folk som hjälper till också!
Något mycket roligt var de exotiska besöket från Gotland!
Riktigt roligt med nytt blod!
Tack till alla som hjälpt till med matchen!
Tack till alla som kom och sköt!
Dagens stora behållning:
Robert Söderström vars skosulor fick för sig att släppa taget om resten av skon... inget som inte gaffatejp kan fixa!!!
Vi ses på banorna där ute!!
D*V*C
Håkan
Trött, glad och vidbränd efter en solfylld helg!
Kontaktperson IPSC Kristianstad
Instruktör IPSC Pistol and Rifle
NROI CRO
www.shinko.se