skytteforum.com
»
Vapenteknik
»
Pistoler
»
Sti GP6, Grand Power K100 ägare?
Rank: Uppvärmd
Grupper: Medlem
Registrerade sig: 2011-03-13(UTC) Inlägg: 76  Område: Södermanland Thanks: 9 times Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
|
Jag bor tio mil söder om Sthlm. Finns det någon på "hyffsat" avstånd som äger en?
|
|
|
|
|
|
Rank: Har varit med ett tag
Registrerade sig: 2012-01-06(UTC) Inlägg: 752  Område: Uppsala Thanks: 28 times Was thanked: 72 time(s) in 36 post(s)
|
Jag kommer att beställa en Grand Power X-calibur, men bor väl ungefär lika långt norr om Stockholm och väntar på sista detaljerna för att beställa licens. När den har landat är det fritt att klämma på den vid tillfälle (kanske någon tävling som båda ska till?), om du har tålamod att vänta tills dess.
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2011-03-13(UTC) Inlägg: 76  Område: Södermanland Thanks: 9 times Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
|
Trevligt. Ja jag har ingen panik. Skjuter Shadow nu. Tycker GP`n är väldigt intressant och skulle vilja prova en. Men då kan vi höras av längre fram då. Kalas, tack!
|
|
|
|
|
|
Rank: Stabil medlem
Registrerade sig: 2008-12-08(UTC) Inlägg: 241  Område: Över hela södern Thanks: 38 times Was thanked: 15 time(s) in 13 post(s)
|
Smått OT, Kände, klämmde och provsköt ett antal Grand Power för någon vecka sedan. Riktigt trevliga och välbyggda vapen. Monkey say, monkey do
|
|
|
|
|
|
Registrerade sig: 2012-09-09(UTC) Inlägg: 25 Område: Sthlm
|
Hej på er, Har ni fått hem era GP pickor? vad tycker ni om dom?
Just nu lutar det åt en x-calibur som första A-Pang för mig. Har små händer så gillar att det är möjligt att byta ut greppet i kolven.
|
|
|
|
|
|
Rank: Har varit med ett tag
Registrerade sig: 2012-01-06(UTC) Inlägg: 752  Område: Uppsala Thanks: 28 times Was thanked: 72 time(s) in 36 post(s)
|
Tyvärr blev det avslag på aktivitetsintyget för min del (hade köpt en annan A-pang en månad tidigare, så det var för tätt/för lite aktivitet för att kunna köpa en till A-pang en månad senare).
Så min X-calibur får tyvärr vänta till nästa sommnar eller så. Men förr (eller snarare senare... lol!) ska jag nog få tag på den!
|
|
|
|
|
|
|
Pangaren skrev:Tyvärr blev det avslag på aktivitetsintyget för min del (hade köpt en annan A-pang en månad tidigare, så det var för tätt/för lite aktivitet för att kunna köpa en till A-pang en månad senare).
Så min X-calibur får tyvärr vänta till nästa sommnar eller så. Men förr (eller snarare senare... lol!) ska jag nog få tag på den! Aha!, Kommer lämna in ansökan under nästa vecka på en x-calibur, Första A vapnet
|
|
|
|
|
|
|
Christopher skrev:Pangaren skrev:Tyvärr blev det avslag på aktivitetsintyget för min del (hade köpt en annan A-pang en månad tidigare, så det var för tätt/för lite aktivitet för att kunna köpa en till A-pang en månad senare).
Så min X-calibur får tyvärr vänta till nästa sommnar eller så. Men förr (eller snarare senare... lol!) ska jag nog få tag på den! Aha!, Kommer lämna in ansökan under nästa vecka på en x-calibur, Första A vapnet Edit: hittade en beggad Shadow ist. får se om jag blir nöjd med den.
|
|
|
|
|
|
skytteforum.com
»
Vapenteknik
»
Pistoler
»
Sti GP6, Grand Power K100 ägare?
Gå till
Du kan inte skapa nya Trådar i detta forum.
Du kan inte svara på Trådar i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.