Ägde tidigare en P210-5 LS. Jämfört med den är kvaliten lite sämre. Minimalt glapp mellan mantel och stomme på min nya Super Target. Trycket är superbra på Super Target med mycket förtrycke och en distinkt crispigt men lätt trycke (precis som jag vill ha det). Min förra P210-5 LS var ett mycket bra exemplar och spelet mellan mantel/stomme var omöjligt att känna och även förtrycket var mjukt helt utan skrap. På Super Target är det minimalt "skrap" i förtrycket" men försvinner det inte efter ett par hundra avfyrningar så polerar jag bort det. Själva tryckpunkten är däremot helt crispigt.
Har bara testskjutit en ask Magtech 9B men blev bra samlingar och träffarna satt precis där jag kände att de borde sitta, dvs de skott som kändes som en 10a var en 10a och de som känders "lite åt höger" satt i nian åt höger. Efter utprovning av ammo går det nog hur bra som hellst!
Sammanfattning: Inte samma kvalite som min förra P210-5 LS men av alla nyproducerade vapen vill jag inte ha något annat vapen! Balansen och skjutkänslan är exakt densamma som P210-5 LS, dvs otroligt bra.